Tel. 505 301 788, e-mail: , adres: Kraków, ul. Liściasta 6, godz. Pn-Pt 7:00-17:00

Zadania z języka angielskiego 25-29.05.2020

Zadanie 1. Potarzamy piosenkę z poprzedniego tygodnia „A sailor went to see” – utrwalamy słownictwo.

Zadanie 2. Wprowadzenie piosenki „A jellyfish”

Na początku ćwiczymy gesty:

Arms up – podnosimy ręce do góry
Wrists together – łączymy nadgarstki
Elbows together – łączymy łokcie
Knees together – łączymy kolana
Feet together – łączymy stopy
Head back – odchylamy głowę do tyłu
A jellyfish – ruszamy palcami u rąk i bujamy się na boki

Link do piosenki: A jellyfish

Repeat after me.
Arms up.
Wrists together.
The jellyfish, the jellyfish, the jellyfish, the jellyfish.
Arms up.
Wrists together.
Elbows together.
The jellyfish, the jellyfish, the jellyfish, the jellyfish.
Arms up.
Wrists together.
Elbows together.
Knees together.
The jellyfish, the jellyfish, the jellyfish, the jellyfish.
Arms up.
Wrists together.
Elbows together.
Knees together.
Feet together.
The jellyfish, the jellyfish, the jellyfish, the jellyfish.
Arms up.
Wrists together.
Elbows together.
Knees together.
Feet together.
Head back.
The jellyfish, the jellyfish, the jellyfish, the jellyfish.

Zadanie 3. 10 little fishies

Link do pobrania kart: Karty

Przygotowujemy karty z rybkami i układamy je przed dzieckiem. Dziecko rzuca kostką. Po sprawdzeniu wyrzuconej liczby oczek odszukuje obrazek na którym jest tyle samo rybek ile oczek wyrzuciło. Liczy je po angielsku. Możemy utrudnić dziecku zadanie i poprosić by liczyło rybki od tyłu.
Układamy karty z rybkami pionowo. Dziecko staje w pewnej odległości od kart i rzuca w nie lekką piłeczką (lub kartką zwiniętą w kulkę). Liczy rybki z obrazka, gdzie najbliżej dorzuciło piłkę.
Rodzic mówi po angielsku liczbę, a dziecko wskazuje obrazek, na którym jest tyle rybek.

Zadanie 4. Karty pracy:

Link do karty pracy: Ten little fishes coloring pages
Link do karty pracy: Super simple draw octopus

Ostatnio zmieniany piątek, 22 maj 2020 12:07

Początek strony